Eländens…….

Så har det då varit en rejäl insulinkänningar igen… Svårare den här gången. Men snart är det chat dags, då blir man som ny igen !

Men jag måste säga att ibland är jag trött på min svajiga diabetes. Tur att detta syns även på andra prover, såsom långtidssocker och så vidare, annars hade jag trott att min mätare var galen. 

Nu tar vi nya tag! Och tackar Gud för att jag kunde ta mig hem och för människor som ställde upp.   Det är helt klart otäckt.

 

😁gff

 

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Eländens…….

  1. kristina77blog skriver:

    Fy och usch, tur att det gick bra ☺️

Kommentera

