citras ungar

Siamesen  Citra har fått en kull ungar 6 st , de är resultat av en plötslig förälskelse i grannens grå hankatt. Så kan det gå när inte haspen är på.

de är alla väldigt söta och mycket hungriga, diar mest hela tiden och spinner som små motorer. De har att ett hem som väntar dem. Det är skönt

Gissa om jag blev sugen på kattunge. Jodå, men  det går inte, jag har redan tre katter. Och jag skall inte ställa till det så att katten får ärva mig.

men här är några i gänget i alla fall.

 

image

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till citras ungar

  1. Inga Torsmark skriver:

    Lite stora öron verkar en del ha i alla fall.

  2. irisnilsson skriver:

    Jag tycker nog att mamma katt ser lite fundersam ut, är det här verkligen min ungar?

  3. kristina77blog skriver:

    Oh, va söta 😄

  4. Catharina Lindvall skriver:

    Men goa är dom!

Kommentera

