Ger upp !

det finns gränser säger man, och det gör det faktisk. JAG GER UPP !

här för leden kom jag hem tii insulin som stått för kallt, så frågan var, fungerar det att använda. Svar på detta är nej. Det syns på blodproverna.

I dag har en stickkontakt till elen ramlat ut med hela sitt sladdinnehåll, och detta jämte sängen.

Det enda jag törs hädanefter är att sitta stilla och bevaka huset att ingenting händer som riskerar liv och lem för dess innevånare. Vad blir nästa grej???

Jag skulle åkt iväg för att införskaffa förnödenheter inför morgondagen, men sitter fast här i väntan på en elektriskt kunnig person. Dels måste han bli insläppt, dels är elsladdarna inga lämpliga kattleksaker.

ögonen på Kattja lyser redan så att säga.

 

 

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ger upp !

  1. irisnilsson skriver:

    Välkommen i gänget!! Jag vet med råge hur det är . Man bara undrar vad nästa grej blir… Men ger upp? NÄÄ; inte gör vi väl det, inte du och inte jag heller ❤

  2. Catharina Lindvall skriver:

    Nu har du mycké!
    Vilken tur att du har goá fruntimmer!
    Stäng in katterna hos kantorn!

  3. Inga Torsmark skriver:

    Katja är en mycket händig katt! Ser möjligheter.

Kommentera

