Fruntimmer

i dag var det fruntimmer funderar gruppen som gällde. Jag var med och det var härligt, men NU är jag helt slut. Än så länge tar det på mig att ensam gå till något som betydde så oerhört mycket för både Blommis och mig. Det känns viktigt att möta de övriga i sällskapet, men som sagt en fattas oss.

Jag vet att denna grupp kommer att fortsätta att vara viktig för mig, den betydde väldigt mycket när det gällde att våga leva och uttrycka sig igen efter en lång tids tystnad i sådana sammanhang. De gav mig mod och glädje över livet som sådant och gav mig stor vänskap och även förståelse inför det som inte fungerar fullt ut. Så tja, jag började fungera igen. Nu väntar jag som vanligt med iver på nästa sammankomst.

jag tror att jag till och med tycker att det är roligt att prata i telefon med dem, något som jag annars ogillar i hög grad….. Gott betyg !

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fruntimmer

  1. IngBritt skriver:

    ❤ ❤ ❤

  2. Catharina Lindvall skriver:

    Jag har saknat dig i en hel månad!

Kommentera

