Simons åsikt

Hej, det är jag, Simron

just nu har kärr…… borstat mig fin i pälsen för jag skall till djusjukhuset och klippa klorna. Inte konstigt alls att hon tycker att jag skall se fin och fräsch ut. Hör här:

Hon låg själv inne på hjärtavdelningen för ett antal veckor sedan och hon måste ha sett för jä….. Ut, för när min kompis Lena kom för att hämta hem henne så hojtade en sköterska till en annan : hennes dotter är här för att hämta henne nu.  Och Lena är 67 fyllda!

Att dom också hade för sig att hon skulle åka till Lindgården säger resten så är det bara.

så jo, jag förstår varför hon snyggade till mig, annars hade de väl bestämt kremation av miig. Och jag är ju ganska pigg om än lurvig.

Simron

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Simons åsikt

  1. irisnilsson skriver:

    Ja du Simron, det är nog bäst att vara lite förutseende!

  2. Inga Torsmark skriver:

    Hej Simron! Tror att hon tänkte på att du kanske skulle träffa någon söt tik i väntrummet

Kommentera

