Katja tycker till

Nu har jag, Kattja, börja stormtänka.

för en stund sedan sade min människa, ( min människa och ingen annans ) att hon skulle kunna ge massor för at få prata med missionärsmatten, om så bara några ord. Än jag då! Duger inte jag, jag kämpar på allt jag kan för att duga, men det verkar inte räcka. Hon kan prata med miiiig! Jag är en klok och bra katt som förstår allt, känner allt, men för all del jag förstår väl inte allt, men tillräckligt tror jag att jag begriper.

klappar man mig så hjälper det, jag är mjuk och go sägs det, och det kan väl vara värdefullt. Man kan bara inte vara ensam när man har mig, inte ens inuti. Jag är en bra katt så de så. Matten har ju till och med betalat för att få mig. Varför det om jag inte duger att prata med.

mmrrrjurrrjaaam oäääääauuuuuu. ( siamesvrål )

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Katja tycker till

  1. IngBritt skriver:

    Ja du det kan man undra !!!!!!

Kommentera

