Puh !

Just nu virvlar det av känslor inom mig. Jag har precis sagt upp ett mobilabbonemang  som i flera år har fungerat som livlina för mig oc en avhållen vän. Att detta kunde röra upp så mycket i känslans värld hade jag inte den blekaste aning om, men nu vet jag.

under min väns långa och svåra sjukdomstid var det många många samtal och meddelanden som gick mellan våra telefoner. De var viktiga. Och nu avslutade jag det. Meddelandena finns kvar och går att läsa i och för sig, efter avslutat liv skriver ju ingen något mera, det är bara så.

det sista meddelandet skrevs 25 timmar innan döden satte definitivt stopp.

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Puh !

  1. Maria skriver:

    Det är svårt. Det är obegripligt. Sorgen är så tung att bära.
    Jag önskar att vi bodde närmare dig, kära Ewa!
    Stor kram!

  2. Inga Torsmark skriver:

    En stor kram Ewa!

  3. Catharina Lindvall skriver:

    Puh!
    Kram systrá!

Kommentera

