Sitter till hälften

Hej, vill bara meddela mig så att ni ser att jag är i livet. Själv känner jag av att jag är det, kan inte sitta på grund av smärtan, svårt att lägga mig, helt super att stiga upp, det tar liksom emot överallt.

Bara för det så är det klart med vår lägenhet så vi håller på att flytta hem, det är lite jobbigt i det här läget, men det stora skåpet som vi alltid oroar oss för i sådana lägen fick hjälp av Simrons kompisar att komma på plats.

Bra att ha hund

kan inte chatta än, orkar helt enkelt inte med att stå böjd över datorn så länge, ha det gott mina vänner, kram och hej

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sitter till hälften

  1. Inga Torsmark skriver:

    Du är snart ute på banan igen!!

  2. catharina skriver:

    Håll ut! Prisa Herren och Simron!

Kommentera

