Nya rejäla sår

Jaha, så tar vi ett gnäll då, hela sommaren har använts för att besegra mina fruktansvärt smärtsamma pyoderma gangraenosum sår. I början på veckan såg det värsta av dem ut att lugna ner sig, men tro mig eller ej i dag fick vi ringa till hudkliniken och fick en tid dit. Såret bredvid ilsknade till ordentligt och går att leva med om man ligger ner.

chatten i går kväll gick inte att hemföra, och i dag inser jag att något umgänge via chatten blir det nog inte på några dagar. Det är liksom behändigt att kunna sitta under tiden. Och det är näst intill omöjligt .

sist det var så ilsket låg jag inne på hudkliniken i 7 veckor!

Jag bara hoppas att det lugnar ner sig, sådana sår gör rejält ont bara man tittar på dem.

nu vet ni det. Tyck synd om mig eller låt bli, gillar er i alla fall.

 

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nya rejäla sår

  1. Inga Torsmark skriver:

    Man måste sitta skönt när man chattar! Inta mesta lämpliga ställning.

  2. catharina skriver:

    Vi tycker synd om!

  3. IngBritt skriver:

    Ja tycker synd om dig, och kommer att sakna dig på chatten. Kram …

  4. Karin Sundell skriver:

    Tänker på dig
    Kram Karin

Kommentera

