Lite dovare ljudnivå

Såja, de väsnas i dag också med sitt stambyte och den stora trösten är väl att de skall pågå i minst 6 veckor till. Men i går och i dag är det ett dovare oljud på något sätt, inte lika ilsket som när de skar bort toastolar och annat smått och gott i badrum och kök.

Hunden tar det lite lugnare han också, han blev förfärligt störd i måndags, Katterna bryr sig inte överhuvudtaget.

Men man blir väldigt ansträng av allt oljud, och med det avser jag att humöret blir ännu kortare än vad det brukar vara.

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lite dovare ljudnivå

  1. catharina skriver:

    Konstigt med dig! Jag har inte träffat någon som vet vad jag pratar om, när jag säger att jag blir sååå trött! Vi är med i samma klubb. Grattis till oss!

  2. ringduvan58 skriver:

    Skönt för alla! Hoppas det blir bättre för varje dag!

Kommentera

