Stambytet

Jaha så har det satts igång i vårt hus, stambytet, de håller på i grannuppgången och stackars hunden har redan skitit ner sig av nervositet. Katterna tar det piano och sover. Jag ser färger och fläckar och får ryckningar i armarna. ( hjärnskadan) det här går inte.

jag skriver inte mer, klarar inte av det. Skicka oss en varm tanke tack.

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Stambytet

  1. ringduvan58 skriver:

    Jag tänker på alla tvåbenta och de fyrbenta!! Ja när de bilar i betongen låter de väldigt illa.

    • macthilda skriver:

      Hehehe, vad då bilar, de kör med borrar stora som en minichetlandsponny hela tiden, timme ut och timme in, jag sitter med stora röda hörselkåpor modell superljudminskande.

  2. irisnilsson skriver:

    Jag skickar en riktigt varm tanke här och nu! Även en stor varm kram.

  3. IngBritt skriver:

    Bila i betong ( ett r för mycket) det heter så när man borrar i betong.
    Varma tankar och kram.

  4. macthilda skriver:

    Hehe, ojojoj, det här är mera än skallen klarar av. Jag blir helt uttröttad av kramperna som blir och av att jag får svårt att hitta orden, och svårt att få fram dem när de är hittade. Livet är lättare utan stambyte. Hoppas att jag återhämtar mig snabbt om kvällarna så att jag orkar med chatten 😉 så var inte fallet i går kväll.

  5. Carin skriver:

    Kan ni inte göra en utflykt några timmar och slippa från eländet en stund? Kram!

  6. macthilda skriver:

    Det var det där med orken !

Kommentera

