Kännetecken i mörkret

Ibland när man möter människor i livets svåra stunder så undrar man ”är du vän eller fiende” Man kniper igen om de tankar man bär, och klarar ut situationen själv i lugn och ro.

Här om natten vaknade jag och undrade vad det var jag hade på skrivbordet, det var lite töcken så att säga, så det var inte helt lätt att urskilja katten IXUS, som tur är har nämnda katt lite kännetecken i form av vita hårstrån lite här och var och dessa framträdde. Så jo, det var katten, inget annat.

Jag plockade fram telefonen och tog en bild av honom där i svärtan, så varsågoda jag bjuder på resultatet.

svartkatt

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kännetecken i mörkret

  1. Inga Torsmark skriver:

    Underbart porträtt!

  2. Inga Johansson skriver:

    Härlig bild på honom! Kram från mig!

Kommentera

