Lite höst

 

IMG_0059-kopiera

 

Det var inte direkt varmt, men det var soligt och vackert. Till och med vid infarten till Hovslätt strax norr om oss (några km bara) var det fantastiskt att skåda.

Hösten med alla sina färger förundrar mig alltid och kommer nog så att göra så länge jag kan både se och reflektera över det jag ser. Ingen vet riktigt riktigt vad som händer, för mig gör det Gud så mycket större och jag hamnar på rätt plats i en värld där under sker varje dag i naturen.

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite höst

  1. IngBritt skriver:

    Visst har vi en färgsprakande höst, även jag var ute och beundrade alla vackra färger..

  2. Carin skriver:

    Tror att det är i år en vackrare höst än nånsin! Vilka färger i naturen!

Kommentera

