Något säger mig att…

… det är söndag i morgon. Först var det TV programmen som sade mig att det var lördag antingen jag trodde det eller inte. Sedan har goda vänner bekräftat det samma. Jag ger mig, det är inte fredag i dag, det är lördag 🙂

Förra veckan var det värre, jag hade fredag hela veckan igenom 🙂 Det har sina risker att koppla av och bara leva.

Jag har det väl som Katterna, de bryr sig inte………

I dag har tiden gått i grunnandets tecken, jag har varit teolog i tanken, dock utan större framgång. Det är tur att tillvaron och tron inte hänger på mitt tänkande alltså. Jag gav upp. Det är stort att bara få leva och ta emot också.

 

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

