Så blir det—

I dag har jag fått mig meddelat att jag återigen skall få ynnesten att sövas och undersökas i min mage. Oh vad jag ser fram emot detta.  Snälla förstå ironin.

Det kommer att ske i April, och dit är det ju ett halvt liv, så jag väntar väl att ta ut oron tills dess. Men å andra sidan får man ju konstatera att det är tur att ens gamla lever doktor tar sig an ens gamla kroppastolle  trots dess ålder och relativa skröplighet. Men han är ju nästan lika gammal han, så…….

Så nu vet ni det, ni som undrade. Jag vet alltså inte mer i dag än i går.

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Så blir det—

  1. Hjärnkompisen Maria skriver:

    Ååååh stackars dig, Ewa! Du har väl fått besvär så det räcker och blir över!! Stor kram!!! ❤

Kommentera

