Klart!

Nu är jag klar med diverse installationer av datorprogram och tillrättande av trasiga sådana, i dag bars dator nummer fyra ut ur huset och jag hoppas att den var den sista i raden på ett tag, för det blev en hel del på en vecka, men kul är det. mycket kul faktiskt. Men det är klart kommer det en liten datorstackare och mår dåligt i morgon så tar jag väl hand om den också 🙂

Vad som inte är klart är halsen. Jag var i kyrkan satt vid en kvinna som hostade och nös, och ja, nu har jag det efter ett antal dagar. Jag vill inte….. det känns som att jag inte orkar med det också, inte nu igen och helst inte alls.

Nu skall jag gå och sova min skönhetssömn, vad nytta det nu kan hava på en gammel käring.

Ha de gött alla!

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

