Men inte jag nä….

I går startade diskussionsgruppen ”Fruntimmer funderar” sin hösttermin, det var ljuvligt att få möta dem igen, att få prata om roliga och svåra saker om vartannat och att få skratta glatt och hjärtligt åt sådant som behövde skrattas åt. Tack gode Gud för den gruppen alltså. Jag orkade vara med, men det är ju inte mer än två och en halv km att köra så…..

Men i morgon blir det värre, då skall gruppen fara till Göteborg tillsammans, och precis som med chatträffen för en tid sedan hade jag sååå gärna följt med, det hade varit roligt, men det är bara att konstatera, det går helt enkelt inte. Här skall i stället jag och hunden och diverse andra njuta av livet på hemmaplan. Det kan vara bra det också. Jag är inte äldre än att jag kan tycka att livet är härligt, så jag skall njuta på av det.

Nu skall jag göra lite annat, ha det bra mina vänner!!!!

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

