Så har luften gått ur mig….

….igen!

Jag vänjer mig aldrig! Jag vill/önskar att alla skall må bra och ha det bra, men så blir det ju aldrig.

Jag skall gå och söka mig lite luft…… Se om det finns något ljus någonstans.

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Så har luften gått ur mig….

  1. Inga Johansson skriver:

    Fått massor av luft idag. Varit i Vetlanda med geocachingteamet, promenerat 8 km och loggat 14 gömmor. En ganska lyckad dag som vi ser det. Hoppas du hittade både ljus och luft, två nödvändigheter för oss människor. GBU

Kommentera

