I går var dom här!

I går eftermiddag ringde telefonen, ”hej vad gör ni, kan vi komma” sade min älskade Gudson A.  Vi gjorde naturligtvis ingenting som förhindrade detta underbara att få besök av A och hans L.  De kom och var här en god stund, och vi njöt av den. De var så fina, och de väntar en liten också!  Alltså, min A skall bli pappa! Håll mig hårt alltså.  Nu väntar jag med spänning på detta underverk.

Vi var så glada över besöket att vi glömde att säga till dom att dom är välkomna igen, men HAN vet det L lär sig det.

En som också var glad över besöket var Kattja, hon bara ääääälskar alla som kommer den katten. Nu hade hon turen att träffa två som gillade henne också, och det är inte illa.

Ute har det varit härligt väder i denna dag, 8 plusgrader och tidvis strålande sol, jag och Ossian var ute en lång runda på samhället, det var så fint överallt.  Bland annat träffade jag en mycket trevlig hund med en likaledes trevlig människa i snöret. Det är inte alls dumt att ha Ossian, jag får mycket kontakter tack vare honom,

OJ på tal om Ossian, han står på laddning, det är nog bäst att jag tar mig en tur till garaget och löser honom från sladdarna.

Natti natti

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

