Ett livstecken

Så länge man inte är död, skall man hålla låda och väsnas så gott man kan och stampa när man går sade min mamma på sin tid. Med andra ord, lev och se till att andra får veta att du gör just det.

Såja då har jag följt hennes råd, jag hör av mig här bland annat  🙂

Jag är inte direkt i skrivartagen för närvarande, har lite för mycket att tänka på så orden som skall skrivas ner staplar sig på höjden och vägrar inte rätt position. Det går väl an när det händer nu för tiden, det var värre när jag jobbade som journalist och satt där med ett tomt papper som hånade mig.

Men nu vet ni att jag fortfarande stampar omkring och väntar på att orden skall ramla rätt och jag åter kan njuta av att skriva ner dem,

Vi hörs och ses!

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett livstecken

  1. Inga Torsmark skriver:

    Klamp klamp från Västerås!

Kommentera

