Jo, jag hostar…

… och jag hostar rejält. Har ont i halsen också, så jag är inte direkt pratbar. Ligger helst ner och tiger. Orkar inte skriva så mycket heller, därav den relativt långa tystnaden från mig på bloggen.

Ha det bra mina vänner och vet att jag trots allt har det bra, det regnar ju inte in, och jag slipper att skotta snö. Mat har vi också!

Kattja och Simron gillar stillheten, så sällskap har jag också!

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jo, jag hostar…

  1. Inga Johansson skriver:

    Hostar inte så mycket längre men varit hemma hela veckan. Idag är första dagen utan feber. Men jag orkar inte mycket ändå. Krya på dig och njut av sällskapet! Hälsa bröderna!

  2. Inga Torsmark skriver:

    Skönt att ha sällskap när man ligger och känner sig vissen! Krya på dig!!

Kommentera

