Två gånger i livet…

… har sommaren kommit och gått utan att jag har märkt att den var här. Båda gångerna stängde starka känslomässiga upplevelser av upplevelsen av det fantastiska i naturen som jag älskar högt.
Jag stod där i kväll och konstaterade, aj det har visst varit sommar, det har jag inte märkt.
Det VAR vistt ett svårt år. Men att jag ser det betyder nog att jag är ute ur tunneln. Så var det förra gången i alla fall.
Så gag säger väl: nä men hej igen livet!

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Två gånger i livet…

  1. Inga Johansson skriver:

    Välkommen tillbaka! Om man missat sommaren får man väl njuta av de andra årstiderna. Allt har sin tid, som det står skrivet. Du vet var. GBU

Kommentera

