DOKTORN LOG!!

I dag har jag och min axel varit på ortopeden för undersökning. Jag gick hem med fler smärtstillande tabletter och med kunskap om varför jag får just den sorten. (Hjärta och lever konstrar ju så de kan inte ge vad som helst.

Men det var roligt att gå in och kunna lyfta armen högt till hälsning och likaså ge körriktningstecken till höger med armen 🙂 Läkaren bara glodde, Detta hade han inte väntat sig. Han kommenterade min oerhörda vilja att träna och ja, det är så det är, jag har slitit och har mycket slit kvar innan det hela är över- Men NU finns det hopp.

Jag har slitit, ja det har jag gjort, men Vår Herre har gett mig energi att träna träna träna. Så han skall ha äran – som vanligt.

Nu skall det chattas, ha det bra i kloster, slott och koja!

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

