Härliga ungar

I dag har vi varit och träffat våran Lola och barnen. Det var härligt att se ungarna igen, det var också härligt att möta andra vänner där hos henne. Inte dumt alls att komma ut lite ibland.

Men jag vet inte vad det är för fel på mig, det var andra gången som jag mötte Selma och Theo utan att ha kamera med mig, det har jag ju alltid annars, och otaliga barnbilder har jag tagit också för den delen. Ja ja det dröjer väl inte allt för länge tills nästa gång, då får jag knäppa desto mera.

Men som sagt, det var gott om soliga grin och hade blivit många bra bilder.

Jag har en sak jag går och grunnar på, det kan ha inverkan på lusten att fotografera eftersom det upptar mina tankar ganska rejält. Jag har kommit på att jag har varit ganska dum när det gäller en viktig sak och grunnar över om och hur jag kan styra det rätt utan att ställa till något elände för mig eller andra. Det är inte lätt när man måste använda huvudet att tänka med 🙂

 

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

