Gomorron

klockan är fyra om någon mint. Jag är lite vimmelkantigt vaken. En ny dag är på G undrar vad.den skall bära med sig. Inte gökotta i alla fall, den tillställnIngen lämnar jag över till traditionalisterna.
Undrar just hur de övriga i huset har det Kattja åt i alla fall snart frukost. My kost, hon har ingen diabetes hon, sådana får bida sin tid.

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Gomorron

  1. Inga Johansson skriver:

    Uppe med tuppen förstår jag. Här är det tvärtom sovmorgon. Men dagen är ny för oss alla oavsett när vi börjar den vakna delen av den. Jag kanske håller på lite längre i andra änden av den.

  2. irisnilsson skriver:

    Tänk att få vakna, tidigt en morgon tralala ……..:-D Du kan berätta för mig hur det känns jag har liksom inte dom vanorna numera…

Kommentera

