Stadsbo

Så är man numera något av stadsbo, jag bor i alla fall så nära centrum att jag tar mig dit på ungefär 10 minuter eller mindre. DET får väl uppväga det som jag upplever negativt med den här.

Jag kan meddela att vi alla mår bra, om man undantar min ömma och dysfunktionella arm, den skall undersökas med magnetkamera nu den 6:e så då får man veta lite mer. En sak vet jag, och det är att jag står ut med den relativa oanvändbarheten av armen om det bättras något, men jag vill ytterst gärna bli av med värken som med sitt evinnerliga molande och huggande kan hålla mig vaken dygnet runt.

Nu är det dags för att vila lite igen, så jag rekommenderar mig…………   vi syns

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stadsbo

  1. Inga Johansson skriver:

    Hoppas det går bra med armen. Själv har jag ont i sidan, har nog hostat av ett revben. Var hos en homeopat idag, Spännande! Hälsa bröderna.

  2. jag har haft ett sjukuppehåll efter min operationser att du hunnit flytta och allt. hoppas du ska komma att trivas där riktigt bra vart efter. Tråkigt med din värkande arm,hoppas de kan hitta något som går att rätta till
    kraaaaaaaaaaaaaam

Kommentera

