Fortsatt i livet

Hej

Jag skall bara meddela att jag lever än! Har ont som tjyven! Fått igång bredbandet, hittat sömnpillren. Hotat att skada katten som gastar och har sig, trött på att ha ont!

I övrigt är jag mig lik

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fortsatt i livet

  1. Inga Johansson skriver:

    Skönt att höra från dig att lever. Har undrat hur det gått med flytten. Hälsa bröderna. Nu åker jag till Stockholm ett par dagar.

  2. IngBritt skriver:

    Vem är det som gastar, har Kattja kommit hem.

  3. Inga Torsmark skriver:

    Är det gammle Felix som gastar? Eller vill bröderna J ut?
    Jag lever jag med!!

Kommentera

