Skadad

I går sprang en isfäck ifatt mig, och jag fick tillbringa kvällen på akuten med arm och ben som värkte så att jag höll på att bli totalt galen.

Min arm går inte att lyfta, det är förmodligen muskler som är söndertrasade. för brutet var det inte. Har  det inte lugnat ner sig med armen om en vecka måste de operera, så visst kära arm, lugna ner dig nu!

Jag har svårt att skriva, det gör ont, så jag slutar här, det här är bara så att ni vet varför ni inte ser så mycket av mig nägra dagar .

Om macthilda

Pastor, fotograf, journalist pensionär och kökspolitiker
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skadad

  1. Inga Torsmark skriver:

    Dumma, dumma isfläck! Kram!!!

  2. oxen64 skriver:

    Hoppas det onda ger med sej snart! Kram!

  3. IngBritt skriver:

    Det får vi verkligen hoppas att armen håller sig lugn, den behöver du till annat. 🙂
    Vi vill träffa dig här och på chatten 🙂

  4. Iris skriver:

    Ja du, en liten olycksfågel tror jag du är ibland, du kunde väl åtminstone tagit den andra armen, skrivarmen behöver du! Hoppas allt ordnar sig när svullnader o elende lagt ner sig så du slipper op.

    Ha det så bra du kan ändå, och se upp för isfläckar!!!!!

Kommentera

